Wij van Ammarens Woondesign garanderen de kwaliteit van onze artikelen. Wij verkopen kwaliteitsproducten van gerenomeerde leveranciers. Met zorg en aandacht kopen wij voor onze klanten in en leveren ook met die zorgvuldigheid.
Ondanks het feit dat wij ons uiterste best doen onze klanten naar tevredenheid te behandelen, kan het voorkomen dat u een reclamatie heeft over een bestelling of over onze service. Onze medewerkers zullen onze uiterste best doen een geschikte oplossing te vinden, hierbij moet u denken aan omruiling van een product, of in andere gevallen het retourneren van het aankoopbedrag exclusief verzendkosten.
U kunt dit bij ons melden, wij zullen ons uiterste best doen een geschikte oplossing te vinden. U zult na het melden van een klacht binnen 72 uur een inhoudelijke reactie van ons ontvangen.
U kunt ons bereiken over welke klacht dan ook, bij voorkeur per E-mail.
E-mail: assen@ammarens.nl
U bent hier:
- Home
- Klantenservice
- Over Ammarens
- Reclamaties